我说谎了,骗了妳。其实不是最近,而是一直以来都有的感想。

我不懂什么是真的爱,是朋友的爱?还是恋人的爱?

妳越对我的好,我就越在占妳便宜,占有妳的那份爱,但是我却不确定自己对妳的爱。

我发觉我越来越自私,有种不爱妳的感觉,却把妳留在身边。。。

 

But if we really ended up just like this, I guess it would be kind of nice, since there will be no quarrels, and no hard feelings - we both feel the same way, isn't it? Still, that means no more actions of affections anymore. Would both of us able to cope with that? I don't know.


But I cant. I cant put you into tha state by faking the so call love for u.

我对妳的定义是什么?

最重要是,妳对我的定义是什么?

arrow
arrow
    全站熱搜

    黑猫部 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()